L’espera ja s’ha acabat. La Colla de Diables de Voramar del Serrallo – Víbria de Tarragona ha fet públic el seu nou logotip en homenatge als seus trenta anys de vida, que els serrallencs celebraran aquest any, i que ja s’ha convertit en la imatge corporativa a les xarxes socials de la colla.
La imatge és obra del dissenyador conegut com a Rude Studio, que ha resultat la proposta guanyadora del concurs que els Diables Voramar van obrir a finals de setembre per cercar una proposta. En total s’han presentat deu propostes provinents de molts punts de la geografia estatal i inclús d’Andorra i França, però majoritàriament de Tarragona.
“El logotip guanyador conté tots aquells elements que ens representen. Els timbals, les masses, la Víbria, els vaixells, les onades del mar i el casc de l’abanderat, una de les figures de la colla de diables”, explica Ricard Virgili, president de l’entitat, qui afegeix que “a més, sense saber-ho, l’autor de la imatge va incorporar la frase Segueix la flama al logotip”.
Es tracta de tres paraules molt significatives per la Colla de Diables Voramar, ja que fa trenta anys que és l’entitat encarregada de portar la Flama del Canigó a la ciutat de Tarragona. “Creiem que és una aposta arriscada, diferent de tot el que hem fet fins ara. L’autor ha sabut traduir tot allò que som i d’on venim”, apunta Virgili.
Per altra banda, el dissenyador explica que “la intenció és que cada element del logotip funcionés de manera contrastada, independent i, alhora, com un tot conjunt. Això és el que passa quan vius l’experiència d’un correfoc”. L’entitat, a través de les xarxes socials, ha anat mostrant parts del logotip durant tota la setmana. Finalment, avui s’ha descobert la totalitat de la imatge.