Els comerços tarragonins de la ‘Via T’ han impulsat accions contra el càncer de mama. Des de la setmana passada i fins al 19 d’octubre (Dia Internacional del Càncer de Mama), els comerços de la Via T guarniran els seus aparadors amb marxandatge facilitat per part de l’AECCC (Associació Espanyola Catalana Contra el Càncer).
L’objectiu principal d’aquesta campanya comercial és donar visibilitat a la campanya a través dels aparadors, aprofitant que són punts d’atracció, i solidaritzar-se amb la campanya contra el càncer de mama, tot fent més visible i extensa tota la informació.
En aquesta campanya hi participen tota mena d’establiments, com geladeries, botigues de joguines, botigues de moda i complements, joieria, farmàcies o herbolaris, entre molts altres. S’hi poden trobar globus i llaços de la campanya, i també es podran comprar altres materials i articles destinats a recaptar fons per a la causa.
Segons afirmen des de La Via T, “l’entitat està molt satisfeta de la participació dels seus associats i de com s’han implicat en la decoració dels aparadors i la creativitat esmerçada per cada establiment per fer un aparador singular partint dels mateixos materials per a tothom, fet que diferencia i caracteritza el comerç de proximitat i de km zero”.