El Nàstic de Tarragona i el Grup AG Planning han fet oficial l’acord de renovació del patrocini de l’empresa amb el club tarragoní, per aquesta temporada 2019-2020. El logotip d’AG Planning, a més, s’estamparà a la part posterior de la samarreta grana, com un dels principals patrocinadors del conjunt tarragoní.
Els encarregats de tancar i segellar el nou acord de col·laboració han estat el president del Nàstic de Tarragona, Josep Maria Andreu; la directora general del Grup AG Planning, Ana Ibars; i el director financer de la mateixa empresa, Juan Manuel González.
Les dues parts han manifestat el seu orgull de continuar vinculats un any més i poder realitzar noves accions conjuntament. El president Andreu ha destacat que “és molt fàcil portar a terme un gran acte del Club Empresa del Gimnàstic de Tarragona quan AG Planning s’encarrega de tot, sigui el lloc de trobada o el mínim detall”.
Per la seva banda, Ana Ibars, directora general del Grup AG Planning ha manifestat la seva il·lusió en “veure novament al club a LaLiga i que AG Planning estigui present en una celebració d’alçada per l’ocasió”.
B.V.