28. Març 2024

El Nàstic i AG Planning s’uneixen una temporada més

AG Planning renova l’acord de patrocini

El Nàstic de Tarragona i el Grup AG Planning han fet oficial l’acord de renovació del patrocini de l’empresa amb el club tarragoní, per aquesta temporada 2019-2020. El logotip d’AG Planning, a més, s’estamparà a la part posterior de la samarreta grana, com un dels principals patrocinadors del conjunt tarragoní.

Els encarregats de tancar i segellar el nou acord de col·laboració han estat el president del Nàstic de Tarragona, Josep Maria Andreu; la directora general del Grup AG Planning, Ana Ibars; i el director financer de la mateixa empresa, Juan Manuel González.

Les dues parts han manifestat el seu orgull de continuar vinculats un any més i poder realitzar noves accions conjuntament. El president Andreu ha destacat que “és molt fàcil portar a terme un gran acte del Club Empresa del Gimnàstic de Tarragona quan AG Planning s’encarrega de tot, sigui el lloc de trobada o el mínim detall”.

Per la seva banda, Ana Ibars, directora general del Grup AG Planning ha manifestat la seva il·lusió en “veure novament al club a LaLiga i que AG Planning estigui present en una celebració d’alçada per l’ocasió”.

B.V.

 

Quins partits governaran a Tarragona?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Informació bàsica respecte a protecció de dades
Responsable República Checa Press +info...
Finalitat Gestionar y moderar tus comentarios. +info...
Legitimació Consentiment de l'interessat +info...
Destinataris Automattic Inc., EEUU per filtrar spam. +info...
Drets Accedir, rectificar i esborrar les dades, així com altres drets. +info...
Informació addicional Podeu aconseguir més informació sobre protecció de dades a la pàgina de política de privadesa.

Download Nulled WordPress Themes
Free Download WordPress Themes
Download Nulled WordPress Themes
Download WordPress Themes Free
free download udemy paid course